Seksten Sonra Burçların Yorumu :)

 

Seksten Sonra Burçların Yorumu

 

 

KOÇ: Hadi Bi Daaa…

 

BOĞA: Ben Acıktım… Pizza Söyleyelim!

 

İKİZLER: Kumanda Nerede?

 

YENGEÇ: Ne Zaman Evleneceğiz?

 

ASLAN  İtiraf Et Harikaydım Değil mi Harikaydım!?

 

BAŞAK: Kalk Kalk…! Çarşafları Hemen Yıkamam Lazım…

 

TERAZİ: Sen Mutlu Olduysan Ben de Çok Mutlu Oldum Hayatım. Önemli Olan Sensin!

 

AKREP: Hadi Şimdi de Çatıda Yapalım!…

 

YAY: Ben Seni Ararım. SEN SAKIN BENİ ARAMA!!!

 

OĞLAK: Bana Kartını Versene.

 

KOVA: Artık Ellerimi Çözeyim mi?

 

BALIK: Canım Çok İyiydinnnnn!…

 

 

Word Dosyası Olarak Hazırlayan: Sertan ÇOBANOĞLU sertancobanoglu@hotmail.com

Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

